aim 9x block ii

sterowniki plc

Temat: F-22 w Japonii.Czyżby?
...lepszy będzie już F-35. Jeśli idzie o awionikę to F-35 wymiata - to dopiero jest nowatorskie podejście. Zestaw głowic IR z których obraz jest komponowany przez komputer w pełny obraz we wszystkich kierunkach, wyświetlany na wyświetlaczu hełmu pilota (masz obraz termowizyjny jak w dzień nie zależnie czy noc, dzień, deszcz, dym). Dodatkowo system ten będzie potrafił wyszukiwać i identyfikować zagrożenia i zwalczać je za pomocą AIM-9X block II. Możesz odpalić AIM-9 do celu który jest za tobą.
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=2733



Temat: Czy F-16 wystarczy?
">"corran" czy na pewno nie będzie musiał manewrować? Czy to nie tak jak kiedyś z rakietami? Awionika F-35 sprawi że nie bedzie musiał manewrować, jesli z jakiegoś powodou jednak będzie to konieczne nie będzie tak źle. Już nie wiem jak to jaśniej wytłumaczyć, F-35 będzie miał coś jak OEPS z MiG-29 i Su-27 tylko pokrywający pełne 360 stopni cały czas we wszystkich kierunkach i dostosowane do użycia z nim pociski AIM-9X block II. System sam będzie wyszukiwał i identyfikował ewentualne zagrożenia, ponad to dając pilotowi możliwość obserwacji otoczenia w podczerwieni we wszystkich kierunkach (co daje chyba najlepszy możliwy obraz, bo ani mapowanie radarem, nie mówiąc już o NVG nie dadzą takiej orientacji o tym co się dzieje w otoczeniu maszyny). Najlepsze w tym wszystkim jest to że to nie sa jakieś nowe niesprawdzone technologie ale rozwiązania...
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=3242


Temat: Polskie Mig'i-29 Vs. Czeskie Gripeny.
LOAL będzie miał AIM-9X Block II, do tego jakieś zmiany w oprogramowaniu wpływające na zwiększenie zasięgu. Wieloelementową głowicę IR porównałbym do oka muchy wiele takich samych elementów światłoczułych tworzących całkowity obraz..
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=3765


Temat: F-16 vs JAS-39
...">Chodzi o samą (teoretyczną) techniczną możliwość nakierowanie rakiety typu AIM-9X Block 2 (posiadającej jakiś datalink) na cel znajdujący się w dowolnej 'okolicy' naszego myśliwca, pod warunkiem że znajduje się to w obrębie sfery wykrycia oferowanej przez czujniki z systemu DAS. W tym celu F-35 nie wymaga otrzymania namiarów od innych samolotów, w sensie wspominanego E-3, aby móc dokonać odpalania pocisku. Czyli F-35 dzięki AIM-9X block II będzie mógł zwalczać cele w całej przestrzeni wokół siebie, również za ogonem
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=4284


Temat: F-15
...">Można przyjąć że przynajmniej część pilotów w grupie tak zrobi. Na jakiej podstawie? ">R-73 ma dopuszczalne przeciążenie 60g. 9X już tyle osiągnął? Mnie pytasz? Jeśli stawiasz tezę to powinieneś wiedzieć sam. ">Tak, współpraca z DAS i możliwość odpalenia do tyłu. Ale F-15 nie ma DAS. I wyszło szydło z worka. Nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Jeśli chodzi o tę cechę to DAS nie jest potrzebny dla AIM-9X block II. A to tylko jedna z rzeczy w jakich AIM-9X ma przewagę nad R-73.
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=4941


Temat: F-16 vs JAS-39
Prędkość owszem, ale IRIS-T nie ma większego zasięgu. Według różnych źródeł AIM-9X ma od 26 do 40 km zasięgu, LOAL otrzyma AIM-9X block II. Po drodze między wersją L a X jest jeszcze M, Super Sidewinder posiada ten sam silnik co wersja M, ale wprowadzono wektorowanie ciągu co skokowo zwiększyło manewrowość. Głowica IR również jest dużym krokiem na przód.
Źródło: militarium.net/forum/viewtopic.php?t=4284


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • orientmania.htw.pl