sterowniki plc
Temat: Need For Speed World
Podejscie a'la simsy z jedynki ( kupowanie domow, customizacja postaci itp) pomijam milczeniem - anie mnie to ziebi ani grzeje. Natomiast podobal mi sie klimat calej wyspy, wolnosc podrozowania... Nie trawie natomiast klimatu "underground" ktory jakos nosem wyczowam w kolejnych odslonach NFS...
Źródło: navyfield.ionic.pl/viewtopic.php?t=5928
Temat:
...konta Ban na IP: nie Odwołanie się: nie 21.Banished because of invalid payment. Ban, który możemy otrzymać, gdy ktoś kupi nam pacca, a po jakimś czasie wycofa wpłątę, lub gdy kupi go z kradzionej karty kredytowej. Notatka: nie Każdy ban: aż do czasu, gdy kupimy pacca conajmniej na okres, na który go mieliśmy przed banem (dodatkowe dni zostają) Ban na IP: nie Odwołanie się: nie 22.Ban na kupowanie domów Jest to specyficzny rodaj bana, powoduje on jedynie to, że nie możemy kupować domków żadną z postaci z danego konta. Dostajemy go, jeśli oszukamy kogos ze sprzedaza domq. Notatka: nie Każdy ban: 30 dni Ban na IP: nie Odwołanie się: nie 23.Banished because of name to fake player identity. Ban za posiadanie nicku bardzo podobnego do nicku innego gracza, np. Zgymunt Harmier Ii w celu...
Źródło: diabloserv.fora.pl/a/a,62.html
Temat: Kody Do The Sims 3
...[on / off] - Odblokowuje stroje w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. edit in cas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim) modify traits - Modyfikacja/Usunięcie cech set age # - Zamiast # wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima add to household - Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny shazaam - Dodaje 2500 punktów zadowolenia dla zaznaczonego Sima BUDOWA freerealestate - Darmowe kupowanie domów disableSnappingToSlotsOnAlt [on / off] - Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT] snapObjectsToGrid [true / false] - Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki snapObjectsToAngle [true / false] - Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów constrainFloorElevation [true / false] - Kod pozwala na dowolne manipulowanie terenem...
Źródło: forum.simy.focus.pl/index.php?showtopic=17319
Temat: Kody do gry
...do domu unlockOutfits [on / off] - Odblokowuje stroje w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. edit in cas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim) modify traits - Modyfikacja/Usunięcie cech set age # - Zamiast # wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima add to household - Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny .::BUDOWA::. freerealestate - Darmowe kupowanie domów disableSnappingToSlotsOnAlt [on / off] - Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT] snapObjectsToGrid [true / false] - Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki snapObjectsToAngle [true / false] - Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów constrainFloorElevation [true / false] - Kod pozwala na dowolne manipulowanie...
Źródło: thesims3polska.fora.pl/a/a,22.html
Temat: Grand Theft Auto 4
To i ja coś dodam. Jest to pierwsza gra od roku która mnie wciągnęła na dłużej. W Fallout, Farcry i tam jeszcze w parę innych nie przeszedłem chyba nawet 50% gry. Ale i tak czegoś jednak mi tutaj brakuje. Może tego klimatu z SA. Szkoda, że mapa nie jest taka jak tam. Pozamiejskie drogi itd. Spodziewałem się więcej drobiazgów takich jak chociażby skoki z drapaczy chmur, siłka, robienie se tatuaży czy kupowanie domów. No dobra, może to nie w stylu Niko ale przynajmniej dla mnie czegoś takiego brakuję. Właśnie na co tu można wydawać kasę? Ubrania, bronie to grosze. Co jeszcze na minus? W sumie to niczego nie mogę wymyślić. A co mnie zaskoczyło? Na pewno zachowania przechodniów. Już nie będę powtarzał czemu. Opcja z komórką możemy se nawet zmieniać dzwonki, tapety a nawet mamy kamerę. Np. dzwonimy pod 911 przyjeżdża po nas karetka i...
Źródło: liveforspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=2817
Temat: The Sims 3
...i teleportacja do domu unlockOutfits [on / off] Odblokowuje stroje w menu Tworzenia SIma; Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. edit in cas Przenosi zaznaczonego Sima do Aplikacji Tworzenia Sima modify traits Modyfikacja/Usunięcie cech set age [LICZBA] Wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima add to household Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny freerealestate Darmowe kupowanie domów disableSnappingToSlotsOnAlt [on / off] Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT] snapObjectsToGrid [true / false] Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki snapObjectsToAngle [true / false] Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów constrainFloorElevation [true / false] Kod pozwala na...
Źródło: exgry.fora.pl/a/a,205.html
Temat: GTA San Andreas - Co wam się podoba w tej Gierce?
Moje zdanie: +duża swoboda +dużo pojazdów +dużo rodzajów broni +wymagania jak na taką grę bardzo dobre +możliwość jedzenia, podczepiania przyczep, zarabiania uczciwej kasy, kupowanie domów itp. +tuning, choć dość marny +zakup aut i sprzedarz +multiplayer -BRAK REALISTYKI -zabawkowa fizyka ludzi, pojazdów -plastik,plastik i jeszcze raz plastik -za słaba grafika jak na te czasy -głupia i niekiedy męczoąca kamera (np. w budynkach) -brzydkie i nierealistyczne wnętrza budynków3 -mało odzwzorowane pojazdy -brak możliwości tankwania -mnóstwo bugów
Źródło: mafiatcolh.fora.pl/a/a,74.html
Temat: Grand Theft Auto IV Temat główny
W sumie w GTA IV Brakuje mi kilka elementów z GTA SA tz: -pływanie pod wodą -fryzjer, tatuaże, siłownia itp. -jazda Tirem z naczepą - kupowanie domów i garaży -jazdy pociągiem -samolotów -JetPacka :E -Monster Tracka -skoków na spadochronie -wojny o terytorium -kupowani lokali i zarabiania na nich -tuning itp. , sporo by się jeszcze tego znalazło.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=424654
Temat: Mafia II czyli kontynuacja wielkiego hitu z 2002 roku !
Te szczegóły to jakby żywcem wyciągnięte z zapowiedzi kolejnych odsłon serii GTA (np. ściganie innych przestępców, kupowanie domów itp.). Niech rzucą coś nowatorskiego do naszej wiadomości ;) .
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=284697
Temat: Test Drive Unlimited 2 Ogłoszony
O produkcji TDU2 czytałem już z 1,5 roku temu. Pierwsza część sprawiła, że zakupiłem pada do PC, wiele wiele godzin na blaszaku, jazda, świetne bryki, kupowanie domów. Niezwykła, piękna i wciągająca gra. Na drugą część czekam z utęsknieniem.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=567591
Temat: jak się mieszka w sąsiedztwie Masarni Metka (ul. Wspólna)?
Kupowanie domów w okolicy przedsiębiorstw zawsze towarzyszy hałas i ruch Ciężarówek, ciągników Siodłowych z naczepą. (TIRem może być maluch o ile właściciel go zarejestrował jako pojazd pracujący w tranzycie i poruszającym się poza granice państwa bądź województwa). decydując się na ten dom najlepiej podjechać kiedyś tam około 7:00 i koło 16:00 i zobaczyć samemu. Oni na pewno będą zawsze pracować tak samo, no chyba że...
Źródło: chotomow.nazwa.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=2129
Temat: W co warto inwestować na rynku nieruchomości?
W co inwestować?? Ciężko powiedzieć, ale według mnie jedną z najlepszych inwestycji na rynku nieruchomości jest teraz kupowanie domów do remontu. Po przeprowadzeniu takiej inwestycji wartość obiektu znacznie wzrasta, zwłaszcza, gdy ma korzystną lokalizację. -Opłacalne jest kupowanie lokali biurowych i usługowych na wynajem. Ceny takich lokali wynoszą od 10 tys. złotych za metr kwadratowy. Z wynajmu można uzyskać od 5 do 30 euro za metr kwadratowy miesięcznie, w zależności od lokalizacji, standardu i powierzchni. Ceny wynajmu od trzech lat rosną w tempie...
Źródło: forum.tfi.pl/index.php?showtopic=1268
Temat: Housing affordability
Moim zdaniem, inwestycje, o ktorych pisze Ewa to tzw. "inwestycje". Jezeli rzeczywiscie jest tak kiepsko, to po co sie bawic w kupowanie domow na wynajem? Przeciez nikt nie jest filantropem. Australia jednak to taki dziwny kraj, gdzie rynek nieruchomosci jest jedyny w swoim rodzaju. Oprocz surowcow, jest to podstawa gospodarki. Co wiecej bardzo krucha. Gdyz nie tworzy zadnej wartosci dodanej. Jezeli poczytac rozne raporty to mozna sie dowiedziec, ze sprzedaz nowych domow (to jest to co napedza gospodarke, gdyz powoduje popyt na uslugi, materialy budowlane i wykonczeniowe, itd)...
Źródło: forum.melbourne.pl/viewtopic.php?t=559
Temat: Real Life 0.2
Już przy poprzedniej wersji tak mówili EDIT: A w którym przykładzie znajdziesz kupowanie domów albo robienie misji.
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6123
Temat: Fable III Nowa gra Petera Molyneuxa.
...wyścigi samochodowe oraz granie w piłkę nożną? Ja mam wrażenie, że Molyneux wraca do źródeł, tam gdzie czuje się najlepiej - God games. Jeżeli będzie to system na wzór uproszczonego Theme Park połączony z klasycznym Fable to moim zdaniem gra osiągnie swój cel pokazania, że z upływem czasu stajemy się kimś naprawdę ważnym - co nie było tak wyraźnie zaznaczone w F1 i F2. Poza tym w obu częściach był już zawarty ten element symulacyjny ( kupowanie domów i sklepów, ustalanie cen, ludzie wstający rano z łóżek i idący do pubów itd.) brakowało tylko bardziej ogólnego interfejsu "z lotu ptaka" żeby to obserwować i wszystkim zarządzać.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=527354
Temat: Ogłoszenia.
tu bedzie mozna zamieszczać drobne ogłoszenia o sprzedaży kupna różnych rzeczy itp. wpierw ogłoszenia MG: możliwe jest kupowanie przedmiotów nietypowych stwozonych tylko dla was oczywiscie za odpowiednia opłatą. dostępne też będzie kupowanie domów. choc to akurat nie bedzie tanie 5000sz za kratke (oczywiscie z mozliwoscia powiekszenia, dodania pietra itp) wszystko już nie długo, gdy tylko otwożymy sklep (wejscie oczywiscie w korytarzu matrycy. ogłoszenia gracza sprzedam mikstury zrbroi maga - 150sz sprzedam pudełko kłykci szkieletów (35kłykciów)(coś akurat do wyrabiania połapek) - 30sz
Źródło: omenmortis.fora.pl/a/a,582.html
Temat: Fable III Nowa gra Petera Molyneuxa.
Tak, było zarządzanie. Problem w tym, że strasznie płytkie i ograniczone. Jak już pisałem połowę super możliwości Fable 2 robiłem dla achievów i śmiem twierdzić, że spora część osób też. Nie oszukujmy się wszystkie możliwości z Fable 2 jak rodzina czy kupowanie domów było jak rybki z ME2. Miałem je aż nie zdechły, później szkoda mi było czasu... Proszę bardzo niech wprowadzą proste mechaniki ekonomii, ale niech to będzie zrobione z głową, a nie meblowanie domów z dwójki. Niech to wygląda tak: pieniądze miasta możemy przeznaczyć na jeden z celów szkoły, policja, szpitale. Powiedzmy że dajemy na szkoły, w mieście jest więcej sklepów z ulepszeniami i jest ich więcej. Za mało kasy...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=527354
Temat: Co powinno znaleść się w GTA 5?
Mapki w miare realne uczenie bohatera np naprawiania aut kupowanie domów aut lub kradnięcie tego też go uczyć chowanie broni do bagażnika no właśnie kilka państwo aa i żeby bohater mógł innym zlecać czarną robote
Źródło: gtaonline.pl/viewtopic.php?t=28684
Temat: Pytanie
...kupna obu tych rzeczy już była) PS: Nie obchodzi mi o odpowiedź typu "Będą to będą", "Jak Zmyślak zrobi" czy coś takiego. Chodzi mi mniej więcej czy w tym miesiącu czy gdzieś później czy może wcale. Pozdrawiam i przepraszam za tak głupie pytanie, ale szczerze nie mogę się doczekać kiedy po drogach San Andreas na naszym ukochanym serwie będą śmigać zwykłe samochody osobowe. PS2: Jeżeli będzie kupowanie domów i aut to czy będzie można kupić też zestaw?
Źródło: truckserwer.boo.pl/viewtopic.php?t=829
Temat: Gry komputerowe
ROTFL, rzeczy które robisz w Tibii ( kupowanie domów, zarabianie kasy) możesz robić w prawdziwym życiu. No chyba, że masz kompleksy i wolisz uciec w świat monitora
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=28066
Temat: Fable III Nowa gra Petera Molyneuxa.
Nie mówię o pełnowartościowej grze, ale wymagam, żeby całość była spójna. Coś wynikało z czegoś. Coś czemuś służyło. Po po co mi gra, która nie jest ani RPGiem ani tycoonem, ba nawet nie próbuje być połączeniem tych dwóch elementów. W przypadku Fable 2 faktycznie chodziło o kilka achievów, bo po co mi rodzina skoro mam ją karmić jak rybki w ME2? W RPG powinno to czemuś służyć. A kupowanie domów i sklepów? Po co mi kasa z ich wynajmu skoro w tej grze oprócz tych domów nic innego kupić nie można?! Jeśli nowe funkcje w Fable 3 będą kontynuować tradycję z dwójki to tak jakby do ME2 dodać możliwość ustawiania koloru pościeli w kajucie i wielkości hologramu na głównym pokładzie. Fajne, bo coś można zmienić, ale po co to komu?
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=527354
Temat: Kody do The Sims 3
...menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. edit in cas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim) modify traits - Modyfikacja/Usunięcie cech set age [LICZBA] - Wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima add to household - Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny ageuptonpc - Zamienia niemowlaka z rodziny gracza w nastolatka .::BUDOWA::. freerealestate - Darmowe kupowanie domów disablesnappingtoslotsonalt [on / off] - Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT] snapobjectstogrid [true / false] - Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki snapobjectstoangle [true / false] - Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów constrainfloorelevation [true / false] - Kod pozwala na dowolne manipulowanie...
Źródło: pcprofessional.fora.pl/a/a,63.html
Temat: GTA Multiplayers - SA-MP 0.2 beta
Heh, ja w 0.1 grałem, jak ma się servery fajne to jest ok. Jest jeden, gdzie są mafje, nie można robić gangów, to server RPG, ale dużo osób nie gra. Chociaż ciekawe rzeczy są dodane, min. zawody, telefony komórkowe, wiadomości, kupowanie domów etc.
Źródło: swg.pl/viewtopic.php?t=940
Temat: Kody do Sims 3
...w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. editincas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim) modifytraits - Modyfikacja/Usunięcie cech setage[LICZBA] - Wpisz liczbę by zmienić wiek zaznaczonego Sima addtohousehold - Dodaje zaznaczonego Sima do rodziny ageuptonpc - Zamienia niemowlaka z rodziny gracza w nastolatka .::BUDOWA::. freerealestate - Darmowe kupowanie domów disablesnappingtoslotsonalt[on / off] - Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT] snapobjectstogrid[true / false] - Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki snapobjectstoangle[true / false] - Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów constrainfloorelevation[true / false] - Kod pozwala na dowolne manipulowanie...
Źródło: gothic-fans.czo.pl/viewtopic.php?t=105
Temat: GTA Multiplayers - SA-MP 0.2 beta
Chociaż ciekawe rzeczy są dodane, min. zawody, telefony komórkowe, wiadomości, kupowanie domów etc. Kolejne Sims Online ? Edit by Roven: Ja byłem autorem cytatu? Poprawiłem na Ravandila. Edited by kacek: Najwidowczniej cytowanie selektywne nie do końca zawsze działa
Źródło: swg.pl/viewtopic.php?t=940
Temat: Star Wars: The Old Republic MMO
Ależ z was entuzjaści. Mówię np. o tych pomysłach z usługami przewozowymi Smugga. No cóż, moim zdaniem lepiej nie nastawiać się na takie nowinki, żeby potem się nie zawieść xP Dochodzi już do tego, że sporo ludzi, mówi o statkach tak, jakby już było wiadomo, że BĘDĄ w grze. A tymczasem nikt z BioWare nie wypowiedział słowa na ich temat. Wielu wymyśla jakieś niestworzone rzeczy (np. kupowanie domów i miast!), zaraża tym innych, a potem, jak się okaże, że tego nie będzie, to marudzenie będzie wielkie. To trochę dziwna postawa :P Łatwo sobie wyobrażać jakieś rzeczy, ale trudniej już sobie wyobrazić ich powstawanie - mogące być problemem dla twórców. A nawet, jakby im się udało, to problemem może być zapanowanie nad jakimś mechanizmem, żeby nie wnosił do gry chaosu.
Źródło: forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=33958